1403-01-12 12:18
252
0
89364
روزهای پرافتخاری که فراموش نمی‌شود؛

۱۲ فروردین جلوه تماشایی مردم‌سالاری دینی

۱۲ فروردین برگ زرین پرافتخار و سند عزت جمهوری اسلامی ایران در تحقق مردم‌سالاری دینی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، سمیرا رجبی، یک افتخار و تدبیر هوشمندانه در رفراندوم ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ را شاهد بودیم که سبب شد این روز در تاریخ ایران ماندگار شود و به عنوان سند اقتدار حضور ملت در کشور ثبت شود.

روز جمهوری اسلامی ایران جزو مهمترین و پربرکت‌ترین روزهای تاریخ ایران است که باید با جانمان از آن محافظت کنیم.

اسدی: ۱۲ فروردین یک روز ملی است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان در حاشیه آیین اهتزار پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در ۱۲ فروردین در گفت‌وگو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۵۸ نخستین رفراندوم خود را انجام داد و ۹۸ درصد مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران رای آری دادند.

جمال اسدی با تاکید بر اینکه ثابت کردیم که نظام ما یک نظام مردم‌سالاری دینی است، تصریح کرد: مردم ایران همه ساله در چنین روزی جشن می‌گیرند زیرا امروز یک روز ملی است و روزی است که پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بعد از ۲ هزار و ۵۰۰ سال به نام مبارک الله مزین شد.

وی با اشاره به اینکه بعد از گذشت ۱۴۰۰ سال نخستین حکومت اسلامی در دنیا تشکیل شد، خاطرنشان کرد: مردم ایران ثابت کردند جمهوری اسلامی با تمام قدرت در دنیا حرف برای گفتن دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید ترمیمی ابراز کرد: امروز سالروز شهادت دوازدهمین شهید مدافع حرم گلستان است باید بدانیم درخت تنومند انقلاب اسلامی به برکت خون مطهر شهداست که همچنان پاینده و مقاوم است.

وی درخصوص شعار سال گفت: امسال که توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است نشان دهنده درایت، هوشمندی و دوراندیشی مقام معظم رهبری بر حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و ... در منطقه است.

قربانی: دنیا از ایران الگو می‌گیرد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در حاشیه مراسم اهتزار پرچم مقدس ایران گفت: خداوند اراده کرده است که شعار جمهوری اسلامی ایران عالمگیر شود و همچنان شاهد گسترش دین مبین اسلام در سراسر دنیا هستیم.

حجت‌الاسلام محمدزمان قربانی ابراز کرد: امروز شاهد آن هستیم کشورهایی که دولت‌هایشان به رژیم کودک‌کش اسرائیل کمک می‌کنند مردم همان کشورها بر علیه رژیم صهیونیستی شعار می‌دهند اینها به برکت جمهوری اسلامی ایران است که دنیا از ایران الگو می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه‌های مختلف باعث تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود و به تعبیر حضرت آقا قطعا به قله نزدیک شده‌ایم.

حجت‌الاسلام زمانی از مردم گلستان خواست تا در روز قدس حضور گسترده‌ای داشته باشند و این روز را مسئله نخست دنیا بدانند.

سیدالنگی: جمهوری اسلامی ایران بالنده‌تر از دیروز

شهردار گرگان گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران بالنده‌تر از دیروز در راستای تحقق آرمان‌های بزرگ «ایجاد تمدن نوین اسلامی» حرکت می‌کند.

سید محمدرضا سیدالنگی افزود: ۱۲ فروردین سند افتخارآمیز در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است و مردم شریف گرگان این روز را در حالی گرامی می‌دارند که لباس عزای مولی الموحدین امام علی «ع» سیاهپوش و عزادارند.

گزارش از سمیرا رجبی
انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.